// // Bantumi main module // //LET OP!!!! Bantumi zetten gaan tegen de klok in // // op plaats hoog[0] en laag[0] symboliseren de banken #include using namespace std; const int LENGTH = 4; int aantalInArray( int testje[] ) { int tmpAantal = 0; for( int tmp = 1; tmp < LENGTH; tmp++ ) { tmpAantal += testje[tmp]; } return( tmpAantal ); } bool afgelopen(int stapel[], int stapel2[] ) { if( ( aantalInArray(stapel) == 0 ) or ( aantalInArray(stapel2) == 0 ) ) { return( true ); } return( false ); } //stapel2 is de stapel van de tegenstander void doeZet(int stapel[], int stapel2[], int & stapelNummer, bool laagAanBeurt ) { if(laagAanBeurt) { } else { } } int main( ) { int spel1_hoog[LENGTH]= { 0, 3, 3, 3 }; int spel1_laag[LENGTH]= { 0, 3, 3, 3 }; doeZet }